»Naša odločitev za prodajo teh blagovnih znamk izhaja iz dejstva, da ima mestno središče Ljubljane omejene možnosti za nadaljnji dolgoročni razvoj in rast proizvodnje na trenutni lokaciji.«
»Sredi maja blagovne znamke Dormeo, Delimano, Rovus in Top Shop prodal švicarskemu podjetju Dormeo poslovneža Darko Horvat.«
»Ljubljana je vedno bila in bo za nas tudi v prihodnje ostala zibelka in dom naše blagovne znamke Union, zato bomo tudi v prihodnje prisotni na tej lokaciji.«
»Postala je hrvaška blagovna znamka«
»Predsednik sem postal zaradi svoje blagovne znamke.«
»Popisi so bili včasih blagovna znamka statističnega urada.«
»Moje sanje ostajajo, da zgradim lastno blagovno znamko.«
»Verjamem v velik razvojni potencial Farmadenta, visoko vrednost blagovne znamke, predvsem pa v zaposlene. Zavedajoč se vsega tega podjetja pod ceno vsekakor ne bomo prodajali.«
»Pomembnost malih blagovnih znamkCzK je zapisan poudarjanju zgodb malih blagovnih znamk, ki 'izražajo funkcionalnost, strast do življenja in narave, inovativne načine uporabe lokalnih materialov, zlasti lesa, in nove tehnike proizvodnje, pri čemer se opirajo na regionalno obrtništvo in napredne tehnike trajnostne proizvodnje'.«
»Ta nakup je pomemben korak naprej za prisotnost blagovne znamke Shell v Sloveniji, za stranke pa predstavlja predvsem večjo možnost izbire, saj povečuje tržno konkurenco v Sloveniji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju